Oszustwo katastrofy smoleńskiej CZII110108r02 (1).pdf

(3470 KB) Pobierz
Microsoft Word - Oszustwo katastrofy smolenskiej CZII110108r02
+++
Oszustwo Katastrofy Smoleńskiej
10 kwietnia 2010
Dowody oszukańczej inscenizacji - ręcznego ułożenia -podrzuconych fragmentów
wraku samolotu TU-154M. Uwagi pośrednie.
(ciąg dalszy; „Samolot bliźniak” oraz „Katastrofa, której nie było”)
Cześć Druga- porównanie uszkodzeń TU-154M w innych katastrofach
z uszkodzeniami wraku smoleńskiego.
(kontynuacja; Oszustwo Katastrofy Smoleńskiej 100821)
Http: //zamach.eu/100821%20Oszustwo%20katastrofy%20smolenskiej/Oszustwo.htm
R.0.2
Wstęp.
Słabością zamachowców i inscenizatorów zamachu na delegacje do Smoleńska,
było albo uśpienie ich czujności, będące wynikiem niezwykłej pewności siebie.
A co do niedawna jeszcze, można było zauważyć podczas ich licznych występów
w TV. Albo też druga okoliczność; podleganie presji zleceniodawcy tego mordu.
Pewne ślepe posłuszeństwo w spełnianiu poleceń, wynikające ze zwierzęcego
strachu przed karą, jaka może spaść na mało gorliwego pachołka.
Tak jedno, jak i drugie pociąga za sobą zwykle błędy, świadkami, których jesteśmy
w Smoleńsku i Warszawie.
Ogólnie możemy powiedzieć, że są to błędy będące wynikiem zarządzania
kolektywnego. Rezultaty takiego zarządzania, są zawsze na poziomie najsłabszego
ogniwa tego kolektywu.
Dygresja: - nie musimy rozwodzić się nad tym, że kolektyw nie ma ani sumienia,
ani wstydu i jest też całkowicie wolny od grzechu. To dzięki tym cechom, w
Kościele Mariackim w Krakowie było tak wesoło, zresztą nie tylko tam.
Niniejszym omówimy różnice charakteru i poziomu zniszczenia struktury samolotu
w Smoleńsku, w porównaniu z innymi katastrofami samolotu TU-154M, z których
to zachowały się dowody wizualne. Nadmienimy też, parę zjawisk fizycznych
związanych z tezą o zmianie kursu Tupolewa.
Mamy dwie wzorcowe katastrofy TU-154M:
Pierwsza to kolizja (duet) Tupolev-154M - Altyn Air (EX-85718) , z USAF
Boeing KC-135R Stratotanker, w Kirgistanie w dniu 26 września 2006 roku.
Druga to katastrofa „solo” w powietrzu, Daghestan Airlines (Avialinii
Dagestana) flight DAG372 . TU-154M w locie z Moskwy do Dagestanu w
dniu 4 grudnia 2010 roku.
1
Katastrof
fa pierwsza
a.
Tupolew sta
prawym skr
Skutkiem zd
długości.
Uszkodzeni
samolot nie
– czyli zgod
powietrzu i
skrzydła - w
T
p
S
d
U
s
p
s
artując z lot
rzydłem w b
derzenia, Tu
tniska, w os
błędnie poło
upolew utra
statniej fazie
ożony amer
acił dużą cz
e rozbiegu p
rykański sam
eść skrzydł
przed poder
molot tanko
a prawego –
rwaniem, za
owiec KC-1
– ok. 2m
aczepił
35R.
iu uległa też
e został wyh
dnie ze sztu
pomyślnie
widzimy na
ż lotka praw
hamowany p
uka pilotażu
wylądował
zdjęciu F Z
wa, ale była
przez pilota
u . Manewr p
ł na lotnisku
ZDD S EX-8
to mała szk
a, ale kontyn
powiódł się
u. Skutki ud
85718.
koda. Tak ro
nuował man
, samolot za
derzenia – u
rozpędzony
newr poderw
awrócił w
uszkodzenie
wania
Są duże
już o dw
Kirgista
O ile Tu
prosto z
Dodatko
samolot
wywoła
skrzydła
przy zm
powierz
Liczymy
w konta
znajdow
e podobieńst
wie brzozy w
anie.
upolew smo
zaplanowan
owo, wysuw
t wokół osi
ał cień aerod
a prawego –
mniejszonej
zchni skrzyd
my się z tym,
akcie z pase
wać się pow
twa pomięd
w Smoleńsk
dzy kolizją w
ku. Skutki w
w Kirgistan
w Smoleńsk
nie a „zaczep
ku są zgoła o
pieniem” o
odmienne o
brzozę, alb
od skutków
o też,
w
oleński - zm
ym kursem
wając lewe
x. Skrzydło
dynamiczny
– siła nośna
powierzeni
dła), cieniem
, że EX-857
em, co pomo
wietrzu i taki
mienił kurs o
. Jest pewne
skrzydło do
o lewe lecia
y skrzydła p
a jest funkcj
skrzydła le
m i wzrostem
718 w trakci
ogło mu utr
iego efektu
o 30 stopni t
e, że nie po
o przodu do
ałoby, bowi
prawego, a w
ą kwadratu
ewego ( siła
m jego opo
ie kolizji m
rzymać kurs
stabilizując
to EX-8571
szedł też tra
znałby silne
em szybciej
więc miałob
prędkości w
a nośna jest
ru czołoweg
miał w dalszy
s, podczas k
cego kurs, n
8 tego nie z
awersem (w
ego momen
j niż prawe
by siłę nośn
względem p
zależna lini
go dałoby tr
ym ciągu po
kiedy TU sm
nie posiadał.
zrobił, posz
wpadłby z pa
ntu obracają
a kadłub
ną większą o
powietrza. T
iowo od
ragiczne sk
odwozie głó
moleński mi
.
edł
asa).
ącego
od
To
kutki.
ówne
iał
2
641730138.051.png 641730138.062.png 641730138.073.png 641730138.084.png 641730138.001.png 641730138.002.png 641730138.003.png 641730138.004.png 641730138.005.png 641730138.006.png 641730138.007.png 641730138.008.png 641730138.009.png 641730138.010.png 641730138.011.png 641730138.012.png 641730138.013.png 641730138.014.png 641730138.015.png 641730138.016.png 641730138.017.png 641730138.018.png 641730138.019.png 641730138.020.png 641730138.021.png 641730138.022.png 641730138.023.png 641730138.024.png 641730138.025.png 641730138.026.png 641730138.027.png 641730138.028.png 641730138.029.png 641730138.030.png 641730138.031.png 641730138.032.png 641730138.033.png
Kiedy ju
uderzen
tłumacz
uż jesteśmy
niu skrzydłe
zeniu przebi
1. Pęd samo
takiego smo
słaba. (Odn
fragmentu s
stosunku do
2. Kurs Sam
samolotu ja
skrzydłach)
stabilizacyjn
Automatycz
lotka prawa
moment w p
się do pewn
skrzydła).
y przy Tu-sm
em w przesz
iegu końcow
olotu jako ca
oleńskiego u
osimy się d
skrzydła). A
o masy całeg
molotu takż
ako całości;
). Momentu
nego sił aer
znej reakcji
a natychmia
prawo - odw
nej intuicyjn
moleńskim,
zkodę, a któ
wej fazy lotu
ałości, w ba
uderzenia w
do pewnej in
utracony o
go samolotu
że nie mógł
momentu b
bezwładno
rodynamicz
pilota na zm
ast wychylna
wrotny do z
nie zauważa
to wyliczm
óre były przy
tu – katastro
ardzo małym
w brzozę. Ko
ntuicyjnie za
odcinek skrz
u.
ulec zmian
bezwładnośc
ości kadłuba
znych kadłub
mianę kieru
a do maxim
zmiany kurs
alnej słabośc
my dwa zjaw
ywoływane
ofy - ( zmian
m stopniu m
ońcówka sk
auważalnej
zydła posiad
wiska, jakie
przy matac
na pędu i k
mógł ulec zm
krzydła jest
słabości ko
dał zbyt mał
występują p
czonym
kursu );
mianie skutk
bowiem zb
onstrukcyjne
ła masę w
przy
kiem
yt
ej tego
t
s
f
s
2
s
s
s
A
l
m
s
s
ie. Wynika
ci względem
a względem
ba jako cało
unku – ster k
mum ( dodat
su w lewo).
ci konstrukc
to z rozłoże
m osi z , (pal
osi z . Mom
ości względ
kierunku (w
kowy wg. o
Także jak w
cyjnej tego f
enia mas
liwo w
mentu
dem osi z .
w prawo) or
osi z silny
w p.1: (Odn
fragmentu
raz
osimy
Akceptując
Musielibyśm
nagły środe
- w takim o
Możemy zg
jednak dalej
jak na lotn
hipotezę zm
my potrakto
ek obrotu sa
bciążeniu –
godzić się n
j przemiesz
nisku w Kir
miany kursu
ować skrzyd
amolotu jak
– wytrzymał
a to, że skrz
zcza się bez
rgistanie.
u – 30 stopn
dło (punkt d
całości. To
łość mechan
zydło mogło
specjalnych
ni - skutkiem
domniemane
nie jest mo
niczną końc
o być ucięte
h zmian kur
m uderzenia
ego uderzen
ożliwe, ze w
cówki skrzy
e przeszkod
rsu. Byłoby
a w przeszk
nia) jak jaki
względu nikł
ydła.
dą – samolot
y dokładnie
kodę.
łą
t
e tak
Pozostając p
gdyby samo
przy punkci
olot rzeczyw
ie – kurs - 2
wiście zmien
2. Rozpatrzm
nił trasę kąt
my jednak t
t ( 30 stopni
to, co mogło
i) i leciał po
oby się stać
o nowym ku
ć,
ursie.
Gdyby tak m
Środek obro
miało być, t
otu samolot
to co musiał
tu oddalmy
ałoby nastąp
( komprom
pić?
misem) od pu
unktu uderz
zenia w skrz
zydło,
3
A
M
n
-
M
j
j
P
g
G
Ś
641730138.034.png 641730138.035.png 641730138.036.png 641730138.037.png 641730138.038.png 641730138.039.png 641730138.040.png 641730138.041.png 641730138.042.png 641730138.043.png 641730138.044.png 641730138.045.png 641730138.046.png 641730138.047.png 641730138.048.png 641730138.049.png 641730138.050.png 641730138.052.png 641730138.053.png 641730138.054.png 641730138.055.png 641730138.056.png
na jakieś 50-100 metrów w lewo, bo skrzydło nie przywarło do brzozy, ale krawędź
natarcia ślizga się po pniu drzewa zanim będzie przecięte.
Co wtedy? Czy zmiana kursu zgadza się?
Tak, to mogłoby się zgadzać, ale kosztem ogromnego obciążenia wynikającego z
takiego zakrętu. Obciążenia w locie po okręgu o bardzo małej średnicy.
Byłby to „zakręt nieprawidłowy z wyślizgiem”. Manewr bardzo niestabilny,
dodatkowo wzmocniony destabilizacyjną rolą ciągu silników.
Samoloty z napędem z tyłu maja problemy ze statecznością. O ile napęd przedni
samolotu wpływa korzystnie na stabilizacje lotu to napęd z tyłu – negatywnie.
Napompujmy balon i bez zamykania ustnika wypuśćmy go z ręki. Spadając na dół,
dynamicznie wypuszczając powietrze, będzie się wił nieskładnie w rożne strony. Tak
właśnie zachowuje się nasz tupolew z napędem z tyłu, który doznał ciężkich bodźców
destabilizujących, a siła ciągu ( pchania) wpływa destabilizująco na stateczność
lotu.
Oznacza to, że dalszy lot nie jest możliwy, ze względu na kompletna dysfunkcję
powierzchni nośnych i usterzenia płatowca. Także napędu. Silniki tracą ciąg, to z
powodu, że wlot powietrza i wylot odrzutu tracą swe właściwe parametry. Spada,
zatem zapas nadmiaru ciągu ze względu na gorszą pracę silników, a też i z tego
powodu, że wzrost G , wywołuje gwałtowny przyrost zapotrzebowania ciągu
niezbędnego. Czyli: płatowiec wymaga więcej ciągu, podczas kiedy silniki dają
go tylko mniej. Prędkość lotu Tupolewa musi spadać.
Niechybnie: jeżeli brzoza zmieniła kurs Tupolewa, to jest to koniec lotu tego
samolotu, jako całości. Ten, TU-smolenski, nie może bowiem lecieć dalej, aby
spaść w lesie za komisem, bo odległość jest zbyt duża, ponad to leci już we
fragmentach a nie całości.
Skutkiem bowiem przyspieszeń, powstają siły, które sprawiają, że konstrukcja
natychmiast jest przeciążona. Przeciążenie konstrukcji sprawia, że Tupolew rozpada
się w powietrzu , odpada cały statecznik poziomy i pionowy. Kadłub pęka w dwóch
miejscach: między ogonem i centropłatem, oraz między kabiną pilotów a płatem.
Rzecz jasna nic już nie jest sterowne i te główne elementy lecą jakoś osobno
spadając na ziemię już od 10 – 50 metrów od brzozy. Uszkodzony wcześniej
zbiornik z paliwem rozpyla mieszankę paliwowo-powietrzną, która jest zassana do
silnika lewego, a to dopełnia reszty i następuje pożar.
4
Katastr
ofa druga.
Dagestańs
już w pobl
odnotowa
musieli na
ski Tupolew
liże swego p
a nia - pomo
a własna ręk
w 154M wys
pułapu, siln
oc naziemna
kę szukać ja
startował z M
niki przestał
a była bardz
akiegoś lądo
Moskwy do
ły działać. C
zo mało rych
owiska.
o Dagestanu
Co ciekawe
hliwa i piloc
u. Kiedy dos
warte
ci maszyny
szedł
y
Znaleźli je
e i wylądow
wali, lądowa
anie odbyło
się poza utw
wardzonym
m pasem.
5
641730138.057.png 641730138.058.png 641730138.059.png 641730138.060.png 641730138.061.png 641730138.063.png 641730138.064.png 641730138.065.png 641730138.066.png 641730138.067.png 641730138.068.png 641730138.069.png 641730138.070.png 641730138.071.png 641730138.072.png 641730138.074.png 641730138.075.png 641730138.076.png 641730138.077.png 641730138.078.png 641730138.079.png 641730138.080.png 641730138.081.png 641730138.082.png 641730138.083.png 641730138.085.png 641730138.086.png 641730138.087.png 641730138.088.png 641730138.089.png 641730138.090.png 641730138.091.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin