40(1).doc

(31 KB) Pobierz

13.


Ludzie do ludzi


15.


Fale na oceanie


 












CSU PRZEBIEG:

MATERIAŁY: niepotrzebne

CEL:              podniesienie nastroju, integracja grupy

PRZEBIEG: wszyscy dobierają się w pary. Osoba, która nie ma pary, kontroluje wykonanie i kieruje pracą zabawy mówiąc np.: nos do nosa lub plecy do pleców, czy ręka do nogi itp. Kiedy mówi: ludzie do ludzi, każdy zmienia partnera (łącznie z osobą wydającą polecenia). Oso­ba, która zostanie bez pary, prowadzi zabawę dalej

14.

Krzesło elektryczne


MATERIAŁY: niepotrzebne

zabawa, podniesienie nastroju

wszyscy siedzą na krzesłach w kręgu. Dwa krzesła są puste. Jedna osoba stoi w środku. Kiedy prowadzący mówi: fale w lewo, wszyscy przesuwają się w lewo na krzesłach, patrząc jednocześnie do środka koła i utrzymując pozycję siedzącą (gdy mówi: w prawo -przesuwają się w prawo). Osoba ze środka próbuje zająć wolne krzesło. Jeśli jej się to uda, osoba z jej prawej strony zajmuje miejsce w środku koła i zabawa toczy się dalej. Osoba prowadząca w dowolnym mo­mencie przerywa przemieszczanie się, mówiąc: stop lub zamieniając kierunek


 








16.

MATERIAŁY: jedno krzesło lub lepiej materac
CEL:              zabawa, ruch

PRZEBIEG: jest to zabawa dla dużej grupy. Wszyscy ustawiają się w kręgu i biorą za ręce, w środku jest elektryczne krzesło". Zadanie polega na tym, aby zmusić sąsiadów do dotknięcia krzesła (nie wolno puszczać ich rąk). Ten, kto dotknie krzesła, odpada z gry i opuszcza krąg. Krąg robi się więc coraz mniejszy. Wygrywa ten, kto zostanie ostatni

WARIANTY:   można grać z zamkniętymi oczami, plecami do środka


Żółw

MATERIAŁY: niepotrzebne

CEL:              zabawa, podniesienie nastroju, budowanie zaufania

PRZEBIEG: celem jest przejście pokoju na czworakach. Każda osoba dostaje numer 1, 2 lub 3 i gdy dany numer jest wywoływany, przesuwa się wzdłuż jednej ściany, aż znajdzie się z drugiej strony pokoju

WARIANTY:   na drodze mogą być różne przeszkody


 


96


97

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin